Dag 20 "Palm Spring"

2 augustus 2015 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Na een redelijke nacht met 29gr. en het ontbijt en de broodrooster aan de buren gegeven te hebben zijn we vertrokken richting Palm Spring. Daar staat het ons nog warmer te wachten we zullen het beleven.Eerst zijn we richting de De London Bridge gereden een replica van de echte, gebouwd door 2 miljonairs nou van een afstand gezien,prachtig, we geloofde het wel. We hebben 80 mile door de desert moeten rijden nou echt je zou hier geen pech willen krijgen. Onderweg nog afgeslagen bij Joshua Tree maar we durfde het niet aan om een wandeling te gaan maken de meter gaf al 44gr. aan. Dus verder gereden gauw richting de camping. Toch nog even gestopt bij het restaurant met de gouden M want die hadden we nog niet veel bezocht.Op de camping Shadow Hill RV resssort  aangekomen bleek het hek nog dicht, maar een vriendelijk man met van kruin tot aan zijn tenen getatoeëerd, heeft ons geholpen we konden een plekje uitzoeken het was niet druk, maar dat kan ik wel geloven want je gaat hier niet voor je lol kamperen in deze hitte vanaf september begint hier pas het seizoen. Zelfs niet bewegen is zweten. we hebben lekker pizza laten bezorgen door de Pizza hut.Daarna de tassen ingepakt en nog in het zwembad gelegen. Morgen gaan we camper inleveren in Los Angelos. We hebben een super tijd gehad in de camper . LA lijkt ons ook leuk