Dag 23 "Los Angeles"

5 augustus 2015 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Onze laatste dag in LA. Geslapen tot we wakker werden en na het ontbijt in de auto gestapt om richting het HOLLYWOOD sign te gaan. Na een rit door de stad wat hier best lang duurt, want na elk blok is wel een stoplicht dus je rijdt van stoplicht naar stoplicht. We zijn richting Mull Holland Hway gereden en we kwamen er steeds dichterbij tot we op een goed uitzicht punt kwamen, Ik had mij er wel iets groter van voorgesteld maar toch gaaf om te zien. Toen via de Mull holland Drive verder gereden en met mooie uitzicht punten over LA  kwamen in Beverly Hills aan. Daar bij een vrouwtje een kaart gekocht en zo er wat door heen gereden. Je ziet grote huizen,auto's en hekken. Voor een tour hadden we geen interesse meer we geloofde het wel. Na wat rond gereden te hebben door deze villa wijk, zijn we naar Hollywood Walk of Fame gegaan. Hebben we toch net Mariah Carey gemist zij was echt net een half uurtje weg ik moet wel zeggen ze heeft d'r ster niet op het mooiste gedeelte gekregen het is aan die kant wel enigszins verpauperd. Een ander gedeelte waar Micheal Jackson en consorten ligt is het wat schoner en drukker, maar toch leuk om te zien.Er wat rond gekeken en toch nog het een en ander gescoord richting het hotel. Onder weg bij onze favoriet uit Oslo TGI Frydays, gegeten. In het hotel aangekomen koffers goed ingepakt en ja alles past erin.Slapen en om 5.00 AM opstaan om aan onze terug te beginnen.

1. Peter V:
    6 augustus 2015
    Goede reis en tot snel.
    Bedankt voor de leuke verhalen.