Dag 21 "Los Angeles"

3 augustus 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zo we zijn in LA! Vanmorgen op tijd vertrokken vanuit Palm Springs en zijn via Het Hardrock Hotel, om een Pin te scoren, richting LA gereden. Gelijk merkte je dat je weer een grote stad nadert veel opvallende reclame langs de weg. Het was behoorlijk druk maar konden toch wel goed doorrijden. Heel anders dan je door de canyons en de desert rijdt. Eenmaal aangekomen bij Cruise Amerika konden wij vrij snel de Camper inleveren en onze spullen eruit halen. Papperassen geregeld en er stond een Limo te wachten die ons richting de stad kon brengen. Dat was wel een leuke afsluiting van ons Camperavontuur. We hebben er van genoten! Eenmaal de auto in ons bezit en de spullen in het hotel gebracht te hebben zijn wij richting Santa Monica Beach gereden. Hier lekker even kunnen bijkomen wat heerlijk aan het strand daar. Hoge golven, Baywatch die ons in de gaten hield en een 8-baan op de achtergrond!   's-Avonds naar een pizzaria in de buurt geweest. Morgen gaan we richting de Studio's !

1. Evita:
    4 augustus 2015
    Hoe cool! Baywatch en BH 90210! De meiden weten vast niet wat ik bedoel, of wel?
    Gaaf hoor! Die limo, goed geregeld!