Dag 24 "Naar huis"

7 augustus 2015 - Zwijndrecht, Nederland

Onze laatste dag is aan gebroken. Om 5.00 de wekker gezet want om 8.00 gaat het vliegtuig. We moesten de auto nog weg brengen maar dat zat om de hoek bij het hotel dus dat was zo gepiept met een pendelbus werden we bij de vertrekhal afgezet. Eenmaal in de rij bij de douane kwamen we erachter dat ons vliegtuig niet om 8 maar om 10 uur vertrok OMG hoe konden we nou zo stom zijn, nou ja te laat waren we zeker niet. Dan maar bij Ruby's ontbijten en wat door de tax free slenteren. 9.15 boarden nu gaan we echt naar huis met een tussen stop in Chicago van ongeveer 1,5 uur kwamen we aan op Amsterdam Schiphol. Pa en ma kwamen ons op halen met als verrassing het welkoms comité de Dankies. Op naar huis met onze verhalen en onze herinneringen. De wasmachinen doet al aardig zijn best.nu nog wakker blijven en maar blijven bewegen s'avonds kwamen Etienne, Evita en de kids langs ma had voor ons heerlijk gekookt, Maar nu naar bed. dit was ook gelijk mijn laatste blog. We sluiten Amerika in ons hart en we kijken met liefde de foto's terug. Ik hoop dat jullie van onze reisverslagen genoten hebben wij wel van jullie reacties.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Peter:
    7 augustus 2015
    Wij hopen dat al jullie dromen zijn uit gekomen geniet nog van alle indrukken die jullie mee hebben meegemaakt wij hebben na 12jaar nog steeds een fantastisch gevoel erover en kunnen nog steeds genieten van jullie verhalen Wij willen jullie verhalen graag horen zien jullie gauw kus en gr van ons .
  2. Anne Marie Verschure:
    7 augustus 2015
    Welcome home! Jullie hebben een prachtige reis gemaakt en wij hebben allemaal een beetje kunnen meegenieten. Tot snel.x
  3. Sandra:
    7 augustus 2015
    Het was super om mee te leven met jullie, de verhalen waren herkenbaar en dat is erg leuk!! Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn. Slaap lekker.
  4. Beppie:
    8 augustus 2015
    Fijn dat jullie weer goed thuis zijn. Bedankt voor alle verhalen! Heerlijk nagenieten!