Dag 22 "Universal Studio's "

4 augustus 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanmorgen voor de verandering maar weer eens op tijd opgestaan,na een redelijk tot goed ontbijt ,hier mochten we onze eigen wafels bakken' op pad richting de studio's. Na een toch wel relatief lang ritje door de stad aangekomen bij de studio's. We hadden dit anders voorgesteld een oprijlaan á la Disney of zo iets maar het park ligt op een berg wat heel apart is, je hebt dus verschillende niveau's. op advies van mensen hebben we eerst de tour gedaan door de studio's wat echt super leuk was met hier en daar wat effecten, dan zie je echt dat sommige films fake zijn. Na de tour wat attracties gedaan. Ze hebben hier een singel line dat is een lijn om de lege gaten op te vullen gewoon doen je zit wel niet bij elkaar maar alleen gillen kunnen we ook. Ook deze waren super de ene meer 3D effecten dan de ander of je er echt inzat maar dan toch 3D. Jurassic park was wel echt de topper dat was D6 haha nou tot op onze onderbroek waren we nat, of je nou voor of achterin zat. De show van Waterworld was ook echt spectaculair. Maar wat een mensen massa in het park zeg niet normaal meer. De meiden zijn gelukkig overtuigd van dit park bedankt Peter S. en Evita .

Als laatste nog op Universal City walk wat geshopt en gegeten bij het Hardrock Cafe en toen moe maar zeker voldaan richting het hotel. Morgen gaan we naar de sterren gluren.

1. Evita:
    5 augustus 2015
    Nou ik heb eindelijk alle verhalen gelezen. Mooie ervaring lijkt me, jullie hebben een druk programma afgewerkt, tijd voor nog een vakantie. Nu nog even naar huis veilig en voorzichtig
  2. Peter:
    5 augustus 2015
    Was het leuk ja he wat een belevenis he wel geweldige ervaring hebben jullie meegemaakt dat vergeet je nooit meer gr van ons
  3. Evita:
    5 augustus 2015
    Wow! Wat een mooie dag weer!
    Ik ben blij dat de Studio's goed bevallen zijn. Zou toch jammer zijn als jullie er niks aan hadden gevonden! Plukken die hap! Nog een dagje en dan de terugweg naar huis. Geniet nog heerlijk!